duminică, 4 aprilie 2021

Sabia și brocartul- dramă chineză 2021

De când am văzut trailerul pentru serialul„Sabia și brocartul” în urmă cu câteva luni, am așteptat cu nerăbdare această dramă, deoarece doi actori chinezi care îmi plac foarte mult jucau în ea. La combinația dintre Tan Song Yun și Wallace Chung, nu m-am așteptat niciodată. Existând o diferență de vârstă de 16 ani, nu credeam că ar putea juca împreună. Dar când am văzut primele fotografii mi-a plăcut cuplul. Apoi, când am văzut un videoclip al producției, m-am îndrăgostit. Și da, interacțiunea dintre ei este minunată și au o chimie excelentă.

Îmi place foarte mult performanța reușită de Tan Song Yun. Este un rol complet diferit de cum obișnuim să o vedem: vioaie, ștrengăriță. Acum întruchipează o doamnă nobilă, zâmbitoare și calmă.

Wallace Chung a fost întotdeauna frumos în acele haine de epocă și armuri. Mărturisesc că îmi place să-l văd mai mult în aceste drame decât în cele contemporane.

„Sabia și brocartul” este o dramă adaptată după un roman scris de Zhi Zhi. Acțiunea este plasată în timpul dinastiei Ming. Această dinastie, care a fost penultima dinastie chineză, a domnit între anii 1368 și 1644. 

Personajul principal feminin este Shi Yi Niang, care face parte din familia Luo, statutul ei nu este prea bun, deoarece este fiica unei concubine. A fost interesant pentru mine că mama sa a trebuit să se căsătorească așa, chiar dacă era dintr-o familie de învățati din cauza unor probleme financiare.

Generalul Xu Ling Yi este căsătorit cu sora mai mare a lui Shi Yi din recunoștință. Când tatăl și fratele lui Ling Yi au murit, clanul Luo i-a susținut mama și familia. La începutul poveștii avea două concubine. Nu se îndrăgostise niciodată, dar își îndeplinea întotdeauna obligațiile familiale. Soția lui pe moarte îl roagă, ca ultimă dorință, să se căsătorească cu sora ei. El ajunge să accepte. Ea face același lucru cu Shi Yi, căreia îi cere să aibă grijă de fiul ei.

Shi Yi și Ling Yi se ciocnesc.  Ea este directă, clară și îl scoate din sărite. El începe să fie intrigat. Când el încearcă să se apropie, ea nu  permite. Între timp, concubinele aproape fug după el, în timp ce Shi Yi îl respinge...

Puteți urmări această dramă pe viki, cu subtitrarea in lb română.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu