joi, 2 februarie 2017

Leapșa - Cartea asta sau cartea cealalta? (This book or that book tag?)



Bună ziua, dragi cititori!

N-am  mai făcut  de mult  timp o leapșa/ tag, motiv pentru care am decis că e timpul să schimb asta. Și ce modalitate mai bună decât să răspund provocării lansate de Anto - Drumul vietii și Madeline ?!
Să începem!

Preferi cititul in pat sau in alt loc?
În pat, în mod evident. Nici măcar nu am canapea în camera mea, așa că ... De asemenea, atunci când sunt în pat îmi pot întinde picioarele  și este mult mai confortabil.



Personaj principal feminin sau masculin?
De ce nu amândouă?  Știu că ar trebui să aleg o singură variantă, dar eu iubesc   personajele cu personalități puternice.  Atâta timp cât ei au asta, nu-mi pasă dacă sunt bărbați sau femei.

Gustări dulci ori sărate?
Eu nu mananc, de obicei, atunci când citesc. Mâinile mele sunt   prea ocupate  să țină cartea. Dar voi avea aproape sigur o ceașcă de cafea  prin apropiere în timp ce citesc. Vreau să spun că folosesc orice scuză pentru a bea cafea  ...


Trilogii ori serii alcătuite din mai multe volume?
O să spun trilogii doar pentru că acestea sunt mai scurte. Când poveștile se întind pe mai multe cărți, există riscul să uit ce se întâmplă  până în momentul în care apare cartea următoare din  serie.

Narațiunea la persoana I sau la persoana a III-a?
Întrebare grea!  Cred că prefer prima persoană pentru cărțile contemporane și a treia persoană pentru cărțile de fantezie.

 Lectură în cursul nopții sau în cursul dimineții?
Noaptea, absolut noaptea. Sunt o bufniță de noapte așa că sunt ca un zombie dimineața și cu siguranță voi răni pe oricine îndrăznește să mă trezească prea devreme.



Librarie sau biblioteca?
 Oh nu. Nu pot să aleg. În nici un caz. Bibliotecile au cărți gratuite. Deci da. Dar, librăriile au cărți pe care le pot păstra pentru totdeauna .. și cum mie  îmi place  să fiu proprietară propriile mele cărți ... .nope. Nu  pot alege !!

Carți care iti provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?
O alta întrebare la care aș răspunde  "ambele", dar  voi încerca să aleg. Ca o carte să mă facă să  plâng este destul de ușor. Chiar și cărțile care mi – au plăcut mai puțin au putut să îmi producă  un nod în gât, sau să îmi umezească ochii. Cred că tristețea și bucuria sunt cele mai simple emoții care pot fi evocate. Apoi furia.  Cu adevărat cred că râsul este cel mai greu. Cele mai multe cărți mă fac să zâmbesc, sau chiar îmi produc un chicotit mic.  Care sunt cărțile care m-au făcut să râd până când  mi-au dat lacrimile? Asta-i greu.  ex: Eu și Marley de  John Grogan . Acestea  cărți sunt rare, așa că aș alege un râs real, pentru că nu se întâmplă de multe ori.

Coperta alba sau coperta neagra?
 Nici una. Îmi place coperțile pline de culoare.

Roman psihologic sau roman de actiune?
 Romanele de acțiune. Imi plac pentru ca totul se desfășoară foarte repede și nu am timp sa ma plictisesc.
          

** Declar prin prezenta că aceasta  este o leapșă deschisă oricărui cititor, adept, și / sau blogger care dorește să răspundă la aceste întrebări. **


4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai raspuns la provocare :)
    Avem gusturi similare ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!A fost amuzant . Astept sa imi pasezi alta, ca am timp liber la discretie o saptamana:))
      Cred ca eram printre putinii blogeri care nu facuse aceasta leapsa.

      Ștergere
  2. Imi plac raspunsurile tale. Avem aceleasi gusturi , se pare ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Daca ai alte alegeri la unele intrebari, poti detalia.

      Ștergere