vineri, 10 iulie 2015

TAG - Boli literare

 
 Ce mai faceți?

Astăzi, voi răspunde   la Tag-ul "Boli literare". Am văzut  că circulă în blogosferă și am decis să îl  fac și eu .

 
 
 
1.Diabet: O carte dulce, extrem de dulce.

Inițial  m-am gândit la   cărțile lui  Nicholas Sparks,  pentru că toate cărțile lui  sunt dulci , dar în final am  ales  Ingredinetele iubirii - Nicolas Barreau ,  o poveste de dragoste frumoasă așa cum  mulți dintre noi și-ar dori să trăiască!

 

 
 
 
2.Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.

Există câteva cărți pe care le recitesc, numai pentru că m-au impresionat profund și au  schimbat parțial modul meu de a gândi, dar în  această categorie nu se încadrează "Crossfire" seria Sylviei Day. Urăsc seria, pentru că s-a întins în mod inutil a deveni repetitivă, plictisitoare și face cititorul să cheltuiască banii în zadar pe iluzia de "ceva nou".


 
 
 
3.Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.

O carte care s-a răspândit mai repede decât febra vampirilor  și de  care toată lumea vorbește numai de bine. O serie care i-a câștigat chiar și pe tocilari și se bucură de mare succes!  Nu fără motiv! Game of Thrones este de fapt o poveste încântătoare! 

 

 
 
 
 
4.Ciclul: O carte care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.

Am mai multe cărți pe care îmi place să le re-citesc .  Este întotdeauna o plăcere să recitesc o carte și de a descoperi lucruri noi, detalii pe care nu le-am vazut prima data, si a reinvia acele aventuri care mi-au plăcut atât de mult. Îmi place  să re-citesc cărți și o  fac destul de des. Dar atunci când a fost nevoie să aleg  o singură carte pentru acest post, nu am avut nici o îndoială că ar trebui să fie Harry Potter! Am citit această serie de nenumarate ori.  Prima carte a fost ceea pe care am citit-o de cele mai multe ori  , dar preferatul meu este volumul al patrulea , Pocalul de Foc.

 
 
 
 
 
5 .Insomnia: O carte care te-a ţinut treaz toată noaptea.
 
 Jocurile Foamei! Dragii mei, am  fost atât dependentă de acestă trilogie că am citit toate cărțile în trei zile. Deci așa cum bine vă  imaginați, nu am dormit aproape deloc în cele 3 zile! Nu conta timpul, îmi doream doar să ajung la ultima pagină a cărții , iar a doua zi începeam volumul următor. Este printre favoritele mele cu siguranță.
 
 
 
 
6.Amnezie: O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.

Acestă  întrebare  a fost un element la  care m-am gândit ceva timp ... pentru că toate cărțile pe care mi-au placut au rămas stocate în memoria mea. Nu-mi amintesc detalii, dar îmi amintesc povestea.Deci, am ales prima carte pe care am citit-o de Agatha Christie. Am citit-o în urmă cu aproximativ  cinci ani și nu am avut încă ocazia de a o re-citit. Îmi amintesc povestea in general, dar detaliile îmi scapă .

 
 
 
7. Astm: O carte care ți-a tăiat răsuflarea (care te-a impresionat)

O carte care mi-a tăiat respiratia și din lectura căreia nu m-am putut opri până la sfârșitul ei a fost  Nivelul 26 - Anthony E. Zuiker , creatorul vizionar al serialului, CSI.  O poveste cu detectivi și un criminal în serie însetat de sânge și nemilos, care merge în locurile cele mai neobișnuite pentru a își prinde victimele. Un criminal în serie  cu un mod de operare diferit , care este vânat de un grup de agenți de elită .Sqweegel, acesta este pseudonimul fiarei, este cu siguranță pe lista celor mai nemiloși ucigasi ai literaturii universale.

 

 
 
 
8. Malnutriţie: o carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.
Alegerea de Kiera Cass a fost cartea pe care nu am lasat-o din mână nici măcar să beau apă, pentru că de îndată ce m-am așezat să citesc, m-am oprit  doar când am terminat cartea.  Cred că a fost, de asemenea, cartea pe care am citit-o cel mai  repede, în trei ore și jumătate

 

 





9.Boală ,,călătoare”: o cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp şi spaţiu.
Iubesc  Cronicile din Narmia . Cine nu ar vrea să treaca printr-un dulap si să ajungă în Narmia?? O călătorie la capătul lumii, creaturi fantastice și bătălii epice între bine și rău - ce ar mai putea dori un cititor de la o carte?

      
 
 
 
 
O dau mai departe tuturor bloggerilor şi tuturor celor care nă  urmăresc sau nu.  Totusi, as vrea foarte mult  ca    Lily ,   Cristina, Hanelore  și  Marina să aibă această leapsă.
 
 
Și tu care citești acest post, care ar fi raspunsul tau?
Spune-mi într-un comentariu.
Și ce crezi despre alegerile mele?

4 comentarii:

  1. frumoasa leapsa..prima carte nu am citit-?o.poate acum o voi citi.te aprob cu seria crossfire...si am adorat jocurile foamei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost amuzant sa o completez....mai amuzant decat am crezut.
      ...Ingredientele iubirii este o carte dulce de la editura Al. Mi-a placut foarte mult.
      ...Crossfire am perceput-o ca pe o lovitura in cap. Asteptarile mi-au fost inselate...Jocurile foamei este imposibil sa descriu in cuvinte cat de mult mi-au placut.

      Ștergere
  2. mersi pentru tag, interesante alegeri. cred ca m-ai convins sa incep si eu seria Urzeala tronurilor, pare asa de interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere. Cu siguranta seria lui Martin te va captiva . Initial am vazut primul sezon al serialului apoi am inceput sa citesc cartile. In 2 luni le-am dat gata pe toate.

      Ștergere