joi, 9 iulie 2015

Harta oaselor - James Rollins



Categoria: Literatura Universala
Domeniu: aventuri
Editura: RAO
Nr. pagini: 608
 
 
Cine nu a auzit de cei trei magi biblici? Melchior, Balthasar și Gaspar ... erau numele lor  și conform religiei creștine, l-au vizitat pe Isus la naștere. Biblia  spune doar "Magi", deci nu  că  nu ar fi regi și  nu neapărat trei, dar numărul este legat de darurile oferite de  ei: aur, tămâie și smirnă.


      Acum ... imaginati-vă un complot misterios în jurul acestor oameni. Voi îndrăzni să spun că e ... interesant!


Harta Oaselor  este prima carte din seria"Sigma ". Un thriller pe care nu l-am putut părăsi înainte de a citi ultimul rând.  Povestea are loc în timpul nostru, în Europa: călătorim din Germania la Alexandria, prin Vatican și Roma.  Urmăm aventurile prin care trec câțiva ofițeri ai Unității Speciale Sigma ,organizație  care are  sediul în Statele Unite. De partea lor sunt , Vigor, un preot al Vaticanului și nepoata sa, Rachel.  Ei se confruntă cu o organizație ezoterică care există încă  din Evul Mediu. În această căutare a adevărului istoric, ei descoperă treptat intențiile pe care le are Ordinul Dragonului.  Prin haosul creat de  nelegiuirile  acestei societăți secrete, eroii noștri vor  descifra puzzle-ul care îi va conduce la adevăr
  Într-un ritm frenetic, autorul ne catapultează alături de personajele principale și ne face să trăim la minut, uneori, aventurile eroilor.  Personajele sunt bine construite și interesante. Autorul a reusit sa  creeze personaje autentice  care fac povestea  mult  mai credibilă.
Rollins amestecă știința, intrigi religioase și teorii ale conspirației pentru a crea o aventură originală, bine structurată, cu   origini istorice și un dram de umor. O combinație irezistibilă de ficțiune și realitate.
Așa cum spune James Rollins în cărțile sale, faptele istorice mentionate sunt bazate pe fapte reale. El ne oferă o lecție de istorie frumoasă despre religia catolică, printre altele.  Ceea ce face această poveste și mai interesanta, deoarece se bazează  pe adevărul istoric.
          În concluzie, mi-a plăcut enorm să citesc  acest roman, care amestecă diverse teme care îmi plac, și anume, aventura, istoria si thriller-ul.
Harta Oaselor a fost atât de bună încât aștept cu nerăbdare să citesc Ordinul Negru (continuarea ei chiar mai bună... din ce am citit pe internet).
O carte pe care o recomand celor care iubesc romanele de aventură, acțiune , suspans… cartea are mai mult de cinci sute de pagini pline de surprize și aventuri care vor captiva cititorul de la prima pagină.

2 comentarii:

  1. Întotdeauna mi-au placut cartile care se folosesc si de aceasta parte mai necunoscuta a religie! :) De aceea imi place Dan Brown. Nu neaprat ca ceea ce scrie el e adevarat, evident, e fantastic, beletristic, ficțiune, nimeni nu-i atesta credibilitatea, insa stie foarte bine sa jongleze cu chestii de genul.
    Am sa am si aceasta carte in vizor, desi nu prea le am eu cu seriile.
    Recenzia e frumoasa, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc, ca si mie imi place misterul si chiar secretele ascunse ale religiei, astfel ca "Harta oaselor" a venit in intampinarea setei mele de cunoastere.Este un roman foarte convingător care atrage cititorul în lumea sa.
      Mie imi plac foarte mult seriile. Momentan este a doua serie pe care o citesc .

      Multumesc pentru vizita !

      Ștergere