marți, 23 august 2016

Tagul Premiile Liebster versus Testul Book bloggerilor


Bună   ziua oameni frumosi !! 
În postarea de astăzi , voi răspunde la  intrebările  Tag-ului liebster, pe care le-am primit de la   Mili (Literatură pe tocuri) si Mady(  In the Heart of the Words ).  Fetelor, vă mulțumesc pentru că v-aţi gândit la mine, cred că este super-frumoasă această interacțiune între bloggeri prin Tag-uri/ lepşe, deoarece ne oferă o mai bună cunoaștere reciprocă. Vă mulțumesc inimă!

  1. Listează regulile în postarea ta.
  2. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
  3. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
  4. Scrie zece lucruri random despre tine.
  5. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.
  6. Asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.
 
10 lucruri random despre mine
1.      Numele meu este Elena .
2.      Sunt dependentă de cafea.
3.      Sunt fascinată de psihologie și tot ceea ce implică mintea și comportamentul uman.
4.      Iubesc animalele.
5.      Nu mă uit la televizor de aproximativ 8 ani.
6.      Sunt o persoana foarte directă.
7.      Prietenii mei râd de mine când spun că sunt timidă.
8.      Nu-mi place să mă trezesc devreme! Nu m-am născut pentru asta…
9.      Imi plac filmele, serialele produse de  BBC.
  .  Nu- mi place  să vorbesc la telefon. Serios, urăsc profund. Vorbește cu mine personal, trimite - mi mesaj, e - mail, semnal de fum, dar nu mă suna! Numai în cazul în care este caz de urgență, cum ar fi cineva pe moarte.


   Întrebările de la Mili:
1.      Dacă mâine ai pleca în vacanță, ce carte ai lua cu tine?
Cred ca ceva uşor care aparţine genului romance şi o carte poliţistă. Anul trecut mi-am luat  În țara norului alb - Sarah Lark , o carte care m-a captivat atât de mult , încât am rămas o zi intreagă  în camera de hotel  să o termin , pentru că nu imi puteam dezlipi  ochii de carte.

2. Ai visat vreun personaj literar?
Dimitri Belikov!  Am fost impresionată de aerul impunător și misterios, dar , de asemenea,sexy si atractiv  al gardianului din AcademiaVampirilor  . Toată umanitatea din el, trezește atenția oricărui cititor. Cu atitudinea  sa politicoasă și dispus să facă ceea ce situația o cere este imposibil să treacă neobservat acest personaj atât de unic. I Love!
3. Dacă ai avea lampa lui Aladdin la îndemână care ar fi prima dorință pe care ai vrea să ți se împlinească? 
Oooo  nu mi-aş dori nu ştiu ce dorinţă grandioasă . Tot ce mi-aş dori, ar fi să scap de răul de maşină.:)) J)
4. Nominalizează o carte care te-a emoționat profund.
Înainte să te cunosc - Jojo Moyes  O frumoasă poveste de dragoste și de viață.
5. Cum procedezi atunci când nu-ți place o carte? Continui să o citești sau o abandonezi după primele 60 de pagini?
O carte frumoasă imi  trezeşte interesul de la primele pagini. Daca dupa 60-maxim 100 de pagini nu mă atrage , o abandonez. Am prea puţin timp liber şi sunt prea multe cărţi frumoase ca să imi pierd timpul cu ceva ce nu imi place. Totuşi daca am de recenzat aceea carte care nu m-a atras, nu  fac o recenzie negativă pentru că  sunt sigura  că aceea carte va fi pe placul  altor cititori. Cred ca fiecare carte are cititorul său…
6. Care este autorul(autoarea) preferat(ă)?
Este dificil  să numesc un singur autor, deoarece pentru fiecare dintre genurile mele preferate am un autor referință: Judith Macnaught, Lisa Kleypas, G.R.R.Martin, Ken Follett, Jo Nesbo….
7.      Obișnuiești să recitești cărți?
Foarte rar. O  carte pe care o recitesc des este  Mandrie si prejudecata de Jane Austen 
8. Dacă ai putea să dai timpul înapoi ce anume ai schimba din jurul tău?
Hmm grea intrebare.Mai exact o intrebare de Miss Univers ))  Mă tem ca nu mă interesează nici pacea mondială… nici eradicarea săraciei…Nu ştiu, probabil aş face alte alegeri privind  profesia … 
9. Menționează trei cărți care nu ți-au plăcut și argumentează.
- Doamna Bovary - Gustave Flaubert; Mi -a placut cartea per ansamblu, dar , pe la jumătatea ei  a devenit un pic confuză și plictisitoare, nu aş avea curajul  să  o recitesc.
-Hoţul de cărţi - Markus Zusak;  Cert este că tema  aleasă este foarte bună, dar  nu m-a prins; Începutul este original , dar neconvingător.
-  50 de umbre ale lui Grey" de E.L.James  - În principal m-a deranjat  limbajul folosit.

10. Îți plac provocările literare? Dacă da, ce titlu ai dori să citești și nu ai reușit să-l abordezi până în prezent?
Genul SF - este un gen greu pentru mine. Foarte multă terminologie care, pentru mine, este greu de asimilat. O carte cu care m-am chinuit, deşi mi-a plăcut a fost  Hotul cuantic de Hannu Rajaniemi. Am în plan să citesc continuarea  Prințul fractal de Hannu Rajaniemi

Întrebările de la Mady:
1.      Ce animal de companie ai?
Am 3 pisici( Mishu, Negruţa şi Ciufulică) şi 2 căţei (Dumbo şi Bubu)

2.      Cu ce te ocupi în momentul de față? (în afară de vacantă)
Doar cu cititul şi vizionatul serialelor .

3. După ce te ghidezi când cumperi o carte?
Sinops-ul cărţii, dar şi recenziile unor bloggeri care au aceleaşi preferinţe literare ca mine

4. Ce consideri ca face o carte importantă? 
depinde de cititor. Pentru mine o carte care imi creează dependenţă şi mă ţine lipită de paginile ei, este cartea perfectă.Adica o carte care mă face să uit de  tot ce mă înconjoară, şi mă poartă pe aripile imaginaţiei în lumea ei.
5. Ai încercat vreodată să iei o carte care nu ți-a plăcut și să îți imaginezi cum ar fi fost mai bine?
Imi imaginez, uneori, alte finaluri pentru unele cărţi. Cărţi care m-au şocat si pentru   care aş fi imaginat alte finaluri, alte alegeri pentru personaje, au fost cele ale Lisei See. Ex. Fetele din Shanghai - Lisa See

6. Ce părere ai despre fastfood?
Eu de obicei nu consum fast-food si alte "minuni" din astea, dar din cand in cand imi iau hamburger.
7. Ce vrei sa faci în viitorul real?
Hmm nimic deosebit, deja fac ceea ce imi place …
8. Dar în cel imaginar? (un lucru pe care ai vrea să îl faci, dar care nu se va întâmpla niciodată)
Imi doresc enorm să vizitez Thailanda.
9. Liceul este/a fost o experiență buna pentru tine?
Din păcate, nu. Nu imi amintesc cu placere de acea perioadă. Prea multă nesiguranţă.
10. La ce te gândești când te trezești și când te culci?
Încerc să fiu pozitivă, repetând  la culcare cuvintele celebre ale lui Scarlet : Şi mâine este o zi! ..  iar la trezire : Răsari şi străluceşte :D

Testul Book bloggerilor

1.      Top trei lucruri care nu le suporţi la o carte.
- o poveste confuză
- personaje stereotipe
-triunghiurile amoroase
     2. Descrie locul tău perfect pentru citit.
Nu am aşa ceva. Citesc pe unde se nimereşte.

3.      Trei confesiuni legate de cărți.
-Romanul Zi dupa Zi -David Levithan  - Îmi amintesc că am evitat mult această lectură din cauza sinopsis-ului confuz și un pic nebun, dar atunci când am citit cartea, am fost surprinsă de creativitatea autorului.
-Sunt fan declarant al cărţilor de la editura RAO.
- Citesc in funcţie de starea mea psihică: când sunt obosită carti romantice , când sunt stresată cărţi care aparţin genului thriller…

     4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?
De curând, când am citit Înainte să te cunosc - Jojo Moyes.

     5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?
    In jur de 18 cărţi: 8 cărţi de Arlette Geneve, 5 cărţi poliţiste ale autoarei P.D.James si trilogia Prima lege de Joe Abercrombie.

 6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?
De obicei , nu mănânc în timp ce citesc, beau apa doar ocazional dacă  îmi este sete. Cu toate acestea, uneori mă răsfăţ cu un ceai cu gheață în timpul verii și un ceai fierbinte sau cafea în timpul iernii.
7.      7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.
 Trilogia Secolului- KenFollett ( sunt 3 volume, am trişat puţin )

            8.  Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.
Suspans, aventură,romantism
     9. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?
  Coperţile cărţilor de la editura Trei, cele cu supracoperta care arată foarte fain şi coperta alba, imi creează un sentiment de claustrofobie. Din acest motiv, cumpar foarte rar cărţi de la această editură.



Provoc la rândul meu pe:
Anca şi Adriana -  Prefaţă de carte
Evident că oricine poate lua tag-ul, dacă  își dorește. 

 Intrebari pentru cei nominalizati

  1. Daca viata ta ar fi o carte care ar fi numele ei?
  2. Dacă ai putea fi autorul unei cărți care există deja,  care ar fi  aceasta?
  3. Ce melodie te face să zambesti?
  4. Dacă ai putea aduce un personaj de ficțiune la realitate, care ar fi acesta?
  5. Dacă ai putea face parte dintr - o poveste, care ar fi aceasta?
  6. Care este cel mai mare vis al tău?
  7. Descrie - te în trei cuvinte:
  8. Dacă ai putea avea DOAR O SUPER PUTERE,  ce ai alege?
  9. Care este persoana sau personalitatea care te inspira cel mai mult ?
  10. De ce cititul este important pentru tine?

5 comentarii:

  1. Elena, ma bucur ca ai acceptat provocarea. Am aflat atat de multe lucruri, incat chiar sunt surprinsa placut. Trebuie sa mentionez ca punctele forte sunt no tv si no phone :P Acestea chiar sunt nebunii, bine ca poti proceda asa. La mine ar fi imposibil, meseria mea implica multa interactiune telefonica, deci din start cade regimul. Legat de restul, sunt in asentiment cu tine, ar trebui sa faci o vraja cu raul de masina, inteleg perfect si eu il mostenesc.
    Ai raspuns inedit, dar uite ca asa aflu si eu ca nu-s singura indragostita de Arlette, Lisa si Judith :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mili, nu sunt total antisociala , dar niciodata nu ai sa ma vezi ca sun pe cineva sa intreb ce face:)) Eu lucrez cu copiii si cred ca ei vorbesc suficient la telefon si pentru mine...Si da imi plac cartile romantice si mai place si Elizabeth Hoy...

      Ștergere
  2. Cat ma bucur ca ai raspuns la intrebari! Mai nou am si eu o pisicuta pe nume Luna :)) si de abia astept sa am casa mea ca sa imi iau si un catel.
    Sper sa reusesti sa vizitezi Thailanda candva, sa nu ramana doar un vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: Ai inca o leapsa de la mine http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2016/08/leapsa-book-gif-tag.html

      Ștergere
    2. Multumesc! Curand o fac si aceasta ....mai am un tag si de la Roxy...:D

      Ștergere