marți, 26 aprilie 2022

Fantomele trecutului - Victoria Fox



Autor:  Victoria Fox

Editura: RAO

Nr. pagini: 424

Anul aparitiei: 2022

 

 

 

„Fantomele trecutului” este o dramă de familie plasată pe fundalul frumos al Toscanei, care îmbină viața tinerei Lucy cu cea a cunoscutei și cândva foarte faimoase dive de la Hollywood Vivien. Fosta actriță locuiește complet izolată pe o proprietate din Toscana, Castelul Barbarossa, cu doar câțiva servitori. Când Lucy decide să accepte postul vacant de menajeră după ce viața ei la Londra se destramă, curiozitatea ei pune în mișcare evenimente pe care mulți ar fi preferat să le țină ascunse. Piesă cu piesă, puzzle-ul este refăcut și secrete înspăimântătoare și întunecate ies la iveală. 

Noul roman al Victoriei Fox m-a făcut foarte curioasă cu coperta sa idilică și cu sinopsis-ul misterios. Anticipam cu nerăbdare o poveste captivantă și abia așteptam să încep să citesc romanul. Din păcate, am fost dezamăgită de „Fantomele trecutului”: deși povestea în sine a fost destul de plină de suspans încă de la început, din păcate nu mi-a plăcut foarte mult stilul de scriere al autoarei. Povestea lui Lucy este mai mult un accesoriu și este acolo pentru a înțelege secretul lui Vivien. Personajele nu sunt descrise în mod autentic, dar în calitate de cititor îți faci o bună impresie despre frământările interioare și conflictele protagoniștilor În opinia mea, autoarea a pus prea mult accent pe detalii, care nu au avansat intriga propriu-zisă, ci mai degrabă au inhibat-o. Mi s-a părut că este destul de  plictisitor. Știu că mulți cititori iubesc și apreciază acest mod detaliat și pictural, dar cu siguranță nu sunt unul dintre ei.   

Un comentariu:

  1. Hmmm, mie chiar îmi place stilul mai detaliat, parcă mă face să fiu mai mult în acțiune. Sună interesant cartea, o am și eu, motiv pentru care o voi avea în vedere printre lecturile viitoare. Mulțumesc!!!

    RăspundețiȘtergere