luni, 10 iunie 2019

Copii ai Nimănui (Children of Nobody) - serial corean 2018


  Cine sunt eu să-l judec?

  „Copii ai Nimănui” este un thriller psihologic cu un subiect greu: abuzul asupra copilului. Una dintre cele mai bune drame ale genului pe care le-am văzut vreodată. Un thriller intrigant, puternic și crud.
Această drama începe cu o competiție sportivă pentru copii. Acolo, îl întâlnim pe băiatul Si Wan, de care suntem intrigați, pentru că, fără motiv, se va arunca de pe scări. Acesta este momentul în care o cunoaștem pe Cha Woo Kyung, psihologul copilului. Vorbește bine, așa cum trebuie să fie un profesionist, este căsătorită, are o fiică dulce și este însărcinată cu al doilea copil. Cha Woo Kyung are grijă de sora ei care se află într-o stare vegetativă la spital și se ocupă zilnic de copiii care au nevoie de consiliere și tratament psihologic la un centru pentru copii.
Cha Woo Kyung (Kim Sun A)  este devastată după ce accidentează mortal un băiețel și vrea cu orice preț să îi găsească familia pentru a se răscumpăra. Dar întâmpină dificultăți deoarece băiatul a fost neglijat. În mod ciudat, ea se implică în alte cazuri de copii abuzați și abandonați și cu cât se implică mai mult, cu atât mai multe crime sunt comise. Pentru a face lucrurile mai rele, Cha Woo Kyung nu se poate descurca foarte bine cu toate acestea și toată viata începe să i se schimbe. Ea începe sa vadă o "fată într-o rochie verde" pe care nimeni altcineva nu o vede. Fata o conduce la cazuri sinistre.
Kang Ji Hun (Lee Yi Kyung) este detectivul care cercetează accidentul pe care l-a provocat Cha Woo Kyung, dar și cel care va ancheta toate crimele similare care încep să apară. De aceea, detectivul Kang și psihologul Cha Woo Kyung sunt implicați într-o anchetă complexă care implică diverși copii și familiile lor.
Un alt personaj de o importanță deosebită este Lee Eun Ho (N, din VIXX), unul dintre angajații centrului pentru copii unde lucrează Woo Kyung. Eun Ho este un tip drăguț care "face totul" în centru, este dulce, blând și iubește să privească zâmbetele copiilor. În ciuda acestui fapt, el este unul dintre oamenii de care detectivul Kang este intrigat. De fapt, Eun Ho este o altă piesă a acestui puzzle complex. Un actor care a jucat acest rol atât de strălucit încât chiar am uitat că el este N, idolul, din formația VIXX. 
Drama „Copii ai nimănui” este un puzzle care pare să nu aibă sfârșit, unde în prim plan nu este ancheta privind descoperirea "vinovatului", ci luptele personale ale personajelor. Și aceasta este o altă caracteristică uimitoare a acestei drame.
La început, se pare că unele cazuri și suspecți sunt legate prin bucăți de poezie. Nimic nu are sens și întrebările continuă să apară. Toate cazurile implică violențe și abuzuri asupra copiilor, ceea ce ne face să ne întrebăm dacă o astfel de victimă nu merită ce i s-a întâmplat. În ce măsură putem considera o crimă drept o crimă de fapt ? M-am lăsat prinsă de câteva ori de acest sentiment paradoxal și, atât cât vroiam să-mi spun că mă înșel, nu mă puteam abate de la linia de gândire pe care drama dorea să o arate. În cele din urmă am simțit o furie copleșitoare provocată de cazurile infinite de abuz asupra copiilor, care m-au determinat să mă întreb dacă ucigașul nu cumva a făcut un bine omenirii. În acest fel, multe personaje ajung să gândească și ne fac mai confuzi.
Intriga este foarte puternică, crudă și întunecată. Personajele dramei sunt rănite fizic și psihologic. De la copii la adulți, toată lumea are traume care îi bântuie. Dialogurile intense și profunde mi-au tăiat respirația. Am urmărit fiecare secundă a acestei drame cu inima strânsă. Scenariul este genial și are de la primul episod la ultimul, un suspans bine dozat, care m-a captivat total. Am emis multe ipoteze pentru această dramă și am ajuns să fie surprinsă din nou și din nou ... Am pierdut numărul de câte ori am fost păcălită de acest scenariu magnific. 
Nu pot să închei fără să menționez distribuția copiilor care este senzațională. Kim Eun Seo, fiica lui Woo Kyung (Joo Ye Rim), dulcea Han Shi Wan (Kim Kang Hoon), Ha Na, frumoasa fata în verde (Chae Yu Ri), Bit Na (Yoo Eun Mi)... și așa mai departe. Copii care au câștigat un loc în inima mea.
Concluzia: A fost o serie cu adevărat impresionantă. Concentrându-se pe abuzul asupra copilului, drama ne arată care sunt consecințele abuzurilor asupra victimelor: copil, adolescent sau adult. Este clar că justiția poate fi indiferentă la strigătul de ajutor al victimelor,dar de asemenea, drama expune cât de greșit este să ne facem singuri dreptate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu