luni, 13 august 2012

Luna plina - Kelley Armstrong

Titlu: Luna plina
Titlu original: Bitten
Titlul seriei: Femei din Cealalta Lume

Autor:  Kelley Armstrong
Serie:  Women of the Otherworld
Editura:  Tritonic
An publicare: 2009



      
          ,,M-am împotrivit toată noaptea. Dar sunt pe punctul de a pierde. . Natura are câştig de cauză. Întotdeauna. “
               
           Un prieten mi-a  recomandat in urma cu cateva  luni sa citesc Luna Plina de  Kelly Armstrong ", prima carte din seria  "Femei din alta lume ". In final, am ajuns sa citesc aceasta carte  si tot ce am de spus este "WOW!" Nu mă pot gândi la un comentariu negativ. Am numai cuvinte de lauda pentru aceasta carte . Actiunea  este excelenta, dialogul este uneori grav, alteori  foarte amuzant  plin de umor negru. Si e foarte credibil - dacă credeti în vârcolaci, desigur.
       Elena este un vârcolac care a părăsit Haita  Sau cel puţin aşa crede ea. Locuieste impreuna cu un om  Phillip incercand  sa fie cat mai  umana şi normal, chiar dacă  are nevoie in fiecare noapte  sa se transforme in   varcolac . Transformarea  în vârcolac este o necesitate vitală  dar se teme  ca il  pierde Philip daca acesta  v-a descoperi  adevărata ei natură. Comportamentul  ciudat  al Elenei  creaza  tensiuni in relatia cu  Philip.
,, În timp ce stă pe marginea patului şi mă priveşte, ştiu că soarta ne este pecetluită. Singura mea speranţă este să fac relaţia perfectă din alte puncte de vedere, aşa încât Philip să fie în stare să depăşească o singură problemă insurmontabilă. Iar primul pas ar fi să mă strecor lângă el în pat, să-l sărut şi să-i spun că îl iubesc. Numai că nu pot. Nu în seara asta. În seara asta sunt altceva, ceva despre care nu ştie nimic, ceva ce n-ar putea înţelege. Nu vreau să mă duc lângă el în starea asta.
          Nu sunt obosită. Mai bine stau trează. Vrei să pregătesc micul dejun? Mă priveşte, iar ezitarea care i se citeşte pe faţă îmi arată că am dat greş
- din nou. Philip nu spune nimic. Zâmbetul îi apare iar pe faţă.
Să mergem undeva. Trebuie să fie deschis vreun local, chiar dacă e atât de devreme. Colindăm peste tot până găsim vreunul. Bem cinci cafele şi privim răsăritul soarelui. Ce zici?
Aprob din cap, nefiind sigură că aş putea vorbi.
Mergi tu la duş mai întâi? întrebă el. Sau să dăm cu banul?
Du-te tu mai întâi.
În trecere, mă sărută pe obraz. Aştept până aud zgomotul duşului, apoi mă îndrept spre bucătărie.
Uneori îmi e atât de foame. ’’
          Spre deosebire de varcolaci care se nasc în acest fel, Elena a  fost muşcata şi transformata cand avea douazeci ani de catre iubitul ei  Clay . De asemenea Elena este speciala. Genele de varcolac sunt transmise din tată în fiu. Femeile  "transformate"  in vârcolaci supravieţuiesc foarte rar primei Transformari. Prin urmare, Elena este singura femeie vârcolac  din lume .
Intr-o zi ea primeşte un apel de la Alpha haitei(Jerremy) spunând că are nevoie de ajutorul ei. Deci  cu părere de rău părăseşte viaţa din oraş pentru a reveni la Stonehaven, o proprietate de la  ţară unde  traieste Haita.  Vârcolacii ratacitori  - "mutts"  ucid oameni şi  atrag  atenţia  asupra  existentei  varcolacilor . Elena care este expert în urmarirea ,,mutts –lor” este chemata  sa ajute. Acest lucru o aduce în contact apropiat cu Clay ( fostul logodnic) cu care lucreaza  cot la cot.
Romanul este scris la  prima persoana si te  pune direct in mintea Elenei. Ştii exact ceea ce gandeste si simte. Te simti ca si cum ai fi  o parte din amintirile Elenei. Personajele sunt puternice, iar lumea  lor este credibilă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu