joi, 16 august 2012

Jacqueline MONSIGNY -03 Frumoasa din Louisiana


            CICLUL FLORIS

Frumoasa Din Louisiana - Jacqueline   Monsigny

editura SIRIUS 
 pagini 408

 

,,Ochii bărbatului luceau în întuneric. Baptistine se înfiora de plăcere sub privirea lui posesivă. Necunoscutul îşi frecă maşinal obrazul cu mâna. Avea degete extrem de fine şi nervoase, iar inelarul îi era împodobit cu un diamant imens, cu sclipiri de o intensitate rară.”
          Senzuala, nevinovata, rebela, amuzanta, frivola şi cruda este  frumoasa  Baptistine de Villeneuve-Caramey. Cu inconştienţă tinereţii sale  Baptistine  farmeca toti   barbatii care sunt în calea ei . Cui va ceda? Prea-iubitului(regele Frantei ) ,Printului  William al Angliei, mareşalului de Saxa sau  lui Floris … cel la care viseaza in taina? Dar vede  ea norii care ii ameninţă viitorul? Pentru ai evita   trebuie să părăsească splendoarea curtii regale.Se  hotaraste sa se stabileasca in New Orleans    peste ocean. Planurile ii sunt  spulberate cand corabia cu care calatorea este capturata de pirati.

 

5 comentarii:

  1. N-am auzit pana acum de cartea aceasta, dar pare... inedita :-?.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt printre cele mai frumoase carti pe care le-am citit! personajele trec prin aventuri teribile, au parte de multa actiune si dragoste; nu isi gasesc locul acolo unde ar trebui si sunt mereu fugariti dar in final, dupa multe incercari destinul le este favorabil.

      fac parte din Ciclul Floris si sunt romane de capa si spada.

      Jacqueline Monsigny-1. Floris, dragostea mea
      Jacqueline Monsigny -2. Floris, Cavalerul de Petersburg
      Jacqueline MONSIGNY -03 Frumoasa din Louisiana

      mai am de citit doar ultimul volum din Ciclul Floris .

      Jacqueline MONSIGNY- 04 Amantii de pe Mississippi

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai dat o idee foarte bune de o urmatoare lectura, chiar nu am auzit pana acum de carte dar o s-o am in vizor!

    RăspundețiȘtergere