miercuri, 21 aprilie 2021

Un moment magic - Kristin Hannah



Autor: Kristin Hannah

Editura: Litera

Colectia: Blue Moon

Data aparitie: 2021

Pagini: 416

  

O poveste frumoasă, emoționantă, despre legătura dintre o fetiță abuzată cu cruzime și Julia, un psihiatru, care o tratează și are grijă de ea.

 ”Un moment magic” este un roman foarte emoționant, care arată cum dragostea și sentimentul de siguranță pot transforma un copil „sălbatic”, înfometat, tăcut, care crește în pădure, într-o fată plină de căldură și încredere.

Pentru mine, această carte a fost magică - am petrecut un „moment magic” cu ea. A trecut mult timp de când am citit o carte care să mă captiveze atât de mult. Eram curioasă de progresele ulterioare ale dezvoltării fetei și de soarta ei. Vor fi găsiți părinții ei biologici? Firele laterale, țesute în complotul principal, au făcut lectura mea mai plăcută.

Mi-a plăcut și felul în care autorul a creat un portret psihologic al unui copil „sălbatic” și etapele de dezvoltare din lumea „reală”.

Un comentariu:

  1. N-am citit nimic de la această autoare - în schimb, văd că este extrem, extrem de apreciată!

    RăspundețiȘtergere