marți, 13 decembrie 2016

Leapşa - Dorinţe de Crăciun


Bună ziua  dragi cititori! Ce ziceţi de o  leapşa de pre-Crăciun ?? !!! Se numește: Tot ce îmi doresc pentru Crăciun ( eu am preferat să o numesc Dorinţe de Crăciun) și am primit provocarea de la Roxi.  


1. Un personaj fictiv pe care  ai dori  ca Moș Crăciun să îl lase sub bradul  tău:
Ah! Cum să răspund la o întrebare de genul asta, mă întreb? Moș Crăciun, nu ai idee cât de multe personaje  îmi doresc să apară  sub bradul  meu? Dar, lasă-mă să mă gândesc un moment, să vedem cine iese. Braden Carmichael. Um, Braden. În mod evident. Dintre toţi, este primul care mi-a venit în minte. Foarte convingător,  cu  o privire intensă, băiatul acesta, doamnelor și domnilor, este de necrezut, cum aș putea să nu mă gândesc la el? Cu ochii aurii, zâmbetul lui strâmb, aroganța  și sarcasmul lui, preocuparea sa constantă pentru cei  pe care îi iubește,   conflictele sale interioare și modul în care acesta se  îndrăgosteşte  încet, dar cu intensitate, fără a glumi, oferindu- şi complet inima. Și aș putea petrece ore și ore pentru a  sublinia punctele forte și punctele slabe ale acestui tip, dar, la naiba, există alte șapte întrebări la care trebuie să răspund.



2. Ce personaj îţi doreşti să îl săruţi sub vâsc?
  Poate că William Murdoch? Este atât de nonșalant, elegant, capabil să rezolve fiecare puzzle. Nu pot să ascund, că mă impresionează și în același timp, nu este atât de vanitos ca Holmes.


3.   Scrie propria listă lui Moș Crăciun: Care sunt primele 5 titluri de pe lista ta? 
1.                  Cercul de piatră - Diana Gabaldon
2.                  Privighetoarea - Kristin Hannah
3.                  A doua fata - Maggie Mitchell
4.                  Furia Aurie - Pierce Brown
5.              Marte rosu - Kim Stanley Robinson
              


4.  Secret  Santa este la Hogwarts, ce îţi doreşti  să primeşti de la Moş.

Aș dori să  primesc biblioteca magică, care ar cuprinde toate cărţile mele, și în același timp , ea ar ocupa foarte  puțin spațiu. Ceva ca sacul lui Hermione Granger în ultimul film din seria Harry Potter, care , în ciuda dimensiunilor sale reduse, adăpostea foarte multe lucruri. (datorită unei vrăji).



5.  Puteti petrece ziua cu personajele unui roman și actorii  din  adaptarea cinematografică a romanului , pe cine ai alege?

 Oh, cu siguranță, eroii romanului  Mândrie şi Prejudecată de  Jane Austen. Vreau să petrec o zi cu Darcy și Colin Firth .







6.  Ce animal fictiv crezi că l-ar putea înlocui pe Rudolph  la sania Moşului?

Pentru cei care nu știu Rudolph este unul dintre renii lui Mos Craciun. Aș alege  dragonul Saphira din Eragon, un animal foarte fascinant.


7. Selectați zece personaje pentru petrecerea de Anul Nou. Pe cine ai alege?

Nu cred că vă surprinde faptul ca un iubitor de povești polițiste și thrillere  are ca invitaţi detectivi  sau patologi, nu ?!. Cu toate că  pentru o secundă,recunosc, m-am gândit să invit şi  un personaj din Harry Potter.
Aici este lista invitaților de Anul Nou (în ordine aleatorie, cu toată dragostea)
- Laurie Montgomery și Jack Stapleton din thrillerele  medicale a   lui Robin Cook,
- Sherlock Holmes și Dr. Watson din cărțile lui Arthur Conan Doyle,
- Hercule Poirot într - o serie de Agatha Christie,
- Detectivii   Adrian Monk și Natalie Tiger de  Lee Goldberg
- Detectivul William Murdoch - autor Maureen Jennings
-   Phryne Fisher  personaj al autoarei Kerry Greenwood,
- Domnișoara Molly Murphy  dintr-o serie de Rhys Bowen.
Cred că ar fi o petrecere de Anul Nou memorabilă, plină de surprize.


8. Ce personaj ar fi un bun de  Moș Crăciun? (Nu trebuie să vă gândiţi doar la aspect, pentru că şi personalitatea , de asemenea , contează.)
În opinia mea ideal în acest rol ar fi profesorul Dumbledore - are o barbă lungă, gri, și el poate face magie, astfel încât cu  darurile nu ar avea nici o problemă.





Misiune îndeplinită. Jur, aceste tag-uri îmi iau ore, pentru că este întotdeauna dificil să aleg. 


Provoc la rândul meu pe: 
Gabriela - Romane of pages.
 Evident că oricine poate lua leapșa, dacă  își dorește.

3 comentarii:

  1. Waa, ce-mi plac răspunsurile tale! Hihi, și eu l-am ales pe Dumbledore, pur și simplu se potrivește perfect ca Moș Crăciun.

    O seară frumoasă îți doreesc! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost o leapsa amuzanta, perfecta pentru aceasta perioada.Mai mult m-am chinuit sa traduc si sa se inteleaga ceva din intrebari . :D

      Ștergere
  2. Frumoasa leapsa, inspirate raspunsuri, interesanta provocare!

    RăspundețiȘtergere