sâmbătă, 8 ianuarie 2022

Sfârșitul partidei - Daniel Cole



An aparitie: 2021

Autor: Daniel Cole

Colectie: Fiction Connection

Editura: TREI

Nr. pagini: 432

 

Ultima parte din trilogia detectivului William Faweks, a ajuns în sfârșit în mâinile mele! Partea a doua se termină într-un asemenea punct încât mi-am dorit să ajung la continuare cât mai curând posibil. Trebuie să spun că... nu am fost dezamăgită! Cartea poate fi citită fără a cunoaște volumele anterioare, dar probabil că ia cititorului puțin din plăcerea de a o citi.

După cum puteți vedea în descrierea cărții, partea a doua se încheie cu moartea unuia dintre polițiști. Toată lumea crede că a fost sinucidere. Nu există niciun indiciu că ar putea fi o crimă. Cadavrul a fost găsit cu o rană produsă prin împușcare într-o încăpere încuiată din interior. A existat o altă persoană în spatele crimei? Ce s-a întâmplat cu adevărat în acea noapte?

William Faweks este sigur că Finlay nu s-ar fi putut sinucide. Vrea să afle cine este autorul crimei cu orice preț. După cum vom vedea, nu va fi atât de ușor! Mai multe fapte ies la iveală, se dovedește că totul a început cu ani în urmă și a fost de mult uitat de majoritatea. Nimic nu este evident aici, protagoniștii trebuie să sacrifice mult pentru a dezvălui adevărul.  În această parte îi vom vedea și pe detectivul Baxter și pe detectivul Edmunts. Vor fi și câteva fire din volumele anterioare. Sfârșitul m-a surprins!  

Pe scurt: Un roman despre corupție, ce descrie evenimentele care sunt acum întâlnite în masă și arată cât de brutal se poate termina lupta pentru adevăr. Cât de mult poate un om să se sacrifice pentru ca adevărul să vadă lumina zilei? Vă invit să citiți și să vedeți singuri.

Aspecte negative:

  • -Wolf ar trebui să fie în închisoare, dar nu este. Aceasta este principala inconsecvență din această poveste.
  • -Că Emily își înșală iubitul, ei bine, e clasic. Că îl înșală cu un coleg, la naiba, e un clișeu. Dar că este însărcinată cu aceast  coleg și că are deja simptome după o săptămână de la acest eveniment, cum se explică?
  • - Protagoniștii par și ei cumva exagerați de data aceasta. Wolf și Baxter în special au fost uneori greu de suportat în faptele și acțiunile lor, dar mai ales în dialogurile lor.
  • - Știm din timp cine este făptuitorul – nu există nici măcar un proces de eliminare, totul se învârte în jurul lui William Fawkes „Lupul” – care uneori este o durere de cap.
  • -Povestea de dragoste nu este prea credibilă.

2 comentarii:

  1. Și eu vreau să o citesc de ceva timp, dar din câte am înțeles (dacă am înțeles eu bine, mai ales că ai spus că e și ultima parte a unei trilogii), este o serie. Și mă cam feresc de serii!

    RăspundețiȘtergere