miercuri, 14 februarie 2018

Princess Agents (2017) - Serial chinezesc

"Princess Agents" este o adaptare a romanului  scris de Xiao Xiang Dong Er. Drama are 58 de episoade de aproximativ 45 de minute. Povestea este setată în timpul perioadei haotice a dinastiei Wei, când foarte mulți cetățeni nevinovați sunt răpiți și înrobiți. Sclava Chu Qiao și alți sclavi sunt aruncați în pădure și devin ținta de vânătoare a nobililor bogați. Ea supraviețuiește și este luată pentru a servi familia Yuwen, unde se întâlnește cu frații ei. Pentru că familia îi este prinsă la mijloc, în luptele pentru putere, încearcă să scape cu surorile ei mai mici, dar este remarcată de Yuwen Yue, care o instruiește in secret sa spioneze, în timp ce se împrietenește cu Yan Xun. Familia prințului Yan Xun este exterminată, după care Yan Xun devine crud, ambițios și principalul lui scop este să se răzbune. El se îndoiește de Chu Qiao și profită de loialitatea și dragostea sa de multe ori ducând la ruinarea relației lor. Dezamăgită de bărbatul pe care îl iubește, Chu Qiao decide să pună capăt relației cu Yan Xun și să lucreze cu Yuwen Yue pentru a distruge planurile lui Yan Xun de răzbunare.
Începutul dramei mi-a amintit foarte mult de cartea "Tronul de Cleștar" a autoarei Sarah J. Maas, deci am avut așteptări foarte mari. Ca mulți alți telespectatori, am căzut în capcană și am devenit dependentă de drama"Princess Agents". Complotul se dezvoltă într-un ritm bun și trebuie să spun că cu fiecare episod devine și mai interesant. Cine este Chu Qiao? Cum va evolua relația cu ceilalți, dacă cubul de gheață Yuwen Yue se va topi sau nu ... Și sunt multe alte lucruri care trebuie dezvăluite...
Personajele sunt bine dezvoltate.
Cel mai proeminent personaj este cu siguranță Yuwen Yue! Există o tensiune naturală pe fața lui Lin Geng Xin care îl face perfect pentru acest rol! Mai mult de jumătate din drama, personajul său va fi foarte ambiguu și va fi adesea întrebat ce alegere va face, dacă își va urma inima sau rațiunea. Yuwen Yue este un mare strateg, talentat în artele marțiale și cu o bună cunoaștere a otrăvurilor: el este un inamic formidabil. El nu are o personalitate foarte extrovertită, și totuși, în ciuda acestui fapt, actorul reușește să transmită o mulțime de emoții.
Chu Qiao  este un personaj între Mulan și Wonder Woman: amestecul potrivit. La început, Chu Qiao apare ca un personaj puternic și inteligent, dar ignorarea obiceiurilor palatului o determină să facă unele greșeli. În cele din urmă, va descoperi că poate supraviețui palatului dacă rămâne cu viitorul ei protector Yuwen Yue. Acesta încearcă să exploreze potențialul ei ca agent, din curiozitate. Chu Qiao va deveni mai puternică, dar ea nu este invincibilă, este implicată  adeseori în situațiile riscante. Apreciez în mod deosebit acest echilibru: o femeie formidabilă, dar cu propriile ei slăbiciuni, care nu intră niciodată în sentimentalismul obișnuit feminin, păstrându-și în același timp sentimentele și acționând uneori în funcție de ce îi spune inima, mai mult decât rațiunea ei. Evident, dacă Chu Qiao s-ar fi mulțumit să rămână micul pion al uneia dintre familiile Palatului, atunci ar fi avut mai puțini dușmani.
Ca sclav pentru familia Yuwen, viața ei nu este ușoară. Luptele de putere duse de Huai împotriva lui Yue au pus pe frații lui Chu Qiao drept în linia de foc și au loc diverse neînțelegeri. Faptul că personalitatea personajului nostru este puternică, indiscutabil nu face lucrurile mai ușoare și ajunge să atragă atenția tuturor.   
Un lucru interesant de știut este că în interiorul casei Yuwen există niveluri pentru servitori. Chu Qiao și familia ei au clopoței de fier, cel mai mic nivel. Cel mai înalt nivel este clopoțelul de argint și vedem doar doi oameni la acest nivel în timpul dramei.
Probabil unul dintre cele mai triste personaje din această dramă este prințul Yan Xun (Shawn Dou), prințul Yan-ului. Deși are relativă libertate și postura veselă și zâmbitoare, el este de fapt un prinț "ostatic" și astfel îi pasă foarte mult de acțiunile și de relațiile sale (acesta fiind unul dintre motivele pentru care încearcă să se apere de afecțiunea prințesei Yuan Chun ) Yan-ul este guvernat de clanul său, iar tatăl său este fratele împăratului Wei. Pentru că sunt puternici și corecți, familia prințului Yan Xun este ucisă...
Yan Xun va suferi o evoluție foarte puternică și chiar dacă nu vă pot spune prea mult: trebuie să știți că fie îl veți înțelege, fie îl veți urî... În orice caz, el va fi cel mai mare prieten al lui Chu Qiao, dar și cel mai mare dușman al său într-un anumit sens. Cum este posibil acest lucru? Pentru a afla, trebuie să vizionați serialul!
De asemenea, mi-a plăcut personajul prințesei Yuan Chun (Chun'er) jucat de Li Qin. Metamorfoza sa în ultima treime a dramei este incredibilă. La început nu mi-a plăcut nici personajul, nici actrița, dar spre final, are loc o transformare completă. Ea va deveni în cele din urmă mai matură, mai emoționantă și va suferi. Ea întruchipează nepăsarea palatului.
Printul Yuan Song ( Niu Jun Feng): El întruchipează nevinovăția, puritatea palatului, cu toate acestea, el nu va putea să se împotrivească anumitor decizii și rămâne cu multe temeri și regrete. Iubirile și prieteniile lui au fost tulburate de aceleași întâmplări care vor transforma în mod esențial pe Yan Xun. De acolo, Song Yuan va fi distrus, dezamăgit, dar chiar și în timpul războiului, el nu va ezita să se arunce în gura lupului gândindu-se că și inamicii lui vor ignora circumstanțele în amintirea trecutului ...
Unul din cei mari răufăcători ai dramei este Yuwan Huai(Wang Yan Li). Îmi doresc ca acest personaj să fi fost mai bine dezvoltat. Cei răi întruchipează  în mod clasic suferința celor cu un complex de inferioritate care provine dintr-o disfuncție familială și o lipsă a dragostei materne, combinată cu lipsa recunoașterii din partea tatălui. Yuwan Huai reprezentă dorința de putere, pentru a obține recunoașterea pe care nu a avut-o niciodată.
Pe scurt: M-am îndrăgostit de dramă, în ciuda sfârșitului (care nu este trist, nu este fericit, nu este nimic, nu concludent). Despre al doilea sezon, nimic nu a fost confirmat încă. Există mai multe zvonuri și unele persoane chiar au făcut petiții. Unul dintre zvonuri este că, dacă va fi un nou sezon, s-ar putea să nu fie aceiași actori. Ei ar fi vrut să o înlocuiască pe Zhao Li Ying (Chu Qiao) cu Angelababy și Lin Geng Xin (Yuwen Yue) ar fi spus că nu va interpreta pe Yuwen dacă ar urma să își schimbe partenera. Sper că este doar zvon!

Aspecte pozitive ale dramei:
ü    Din primele minute ale dramei, suntem proiectați în barbarismul sclaviei de dinainte, unde sclavul era doar o momeală, o jucărie pentru unii fii de nobili în lipsa altor activități.
ü    "Princess Agents" este mai presus de toate o dramă istorică a comploturilor și a războiului care nu iartă pe nimeni.
ü    Poveste bogată cu cadre diferite : o poveste clasică de dragoste, una bazată pe clanuri, una pe baza poveștii personale a lui Chu Qiao.
ü    Mi-au plăcut răufăcătorii. Orice dramă buna trebuie sa aibă și personaje malefice.
ü    Relațiile dintre personaje sunt complexe, supărătoare, nu putem lua partea nimănui, deoarece în unele cazuri nu mai există clanuri, prieteni sau dușmani.
ü    Scenele de arte marțiale sunt incredibile de-a lungul dramei.
ü    OST frumos.

33 de comentarii:

  1. anul trecut am vazut cel putin douazeci de episoade din aceasta drama chinezeasca. si mi-a placut ,dar sper sa termin si celelalte episoade

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un serial frumos. Sper sa ne bucuram cat mai curand de sezonul 2 al serialului.

      Ștergere
    2. As vrea sa aflu cand va fi difuzat sezonul 2?? Am gasit filmul din gresala pe youtube si mi sa parut interesant dupa cateva episoade a inceput sa imi placa foarte mult si asa in 3 sau 4 zile am vazut toate episoadele de si nu mia placut finalul ...astept cu nerabdare sezonul 2

      Ștergere
    3. Nu stiu ce sa iti raspund... Nu am vazut anuntat pe nicaieri sa fi inceput filmarile pentru sezonul 2...poate mi-a scapat mie... Nu stiu! Oricum sunt si alte k-drame frumoase pe care le putem viziona pana la aparitia sezonului 2 din Princess agent.

      Ștergere
    4. stiti ceva de sezonul 2

      Ștergere
  2. Producții asemanatoare imi puteti sugera
    Rog Răspundeți

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze! Am fost plecata din localitate.
      Ecranizari dupa romane- General and I si Eternal Love, ambele productii China.
      Tot chinezesti am mai urmarit( si mi-au placut) Far Away love (2016) si Dr.Qin, Medical Examiner, Memory lost( dar nu este tradus tot). Acum urmaresc Sparoow.

      Ștergere
  3. Buna . Ceva noi informati despre aparitia sezonului 2 ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut toate episodele anro saptamana.aștept cu nerabdare partea a2

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă rugam sa ne dați de veste dacă au iesit și partea a2

    RăspundețiȘtergere
  6. Sezonul 2 va începe în Mai 2019,dar nu stiu exact pe cât

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand va începe te rog lasane și noua un like spre el

    RăspundețiȘtergere
  8. Aștept sezonul 2 când o sa înceapă sunt foarte curios nu am dormit 1 săptămâna în fiecare seara mam uitat de la 12 noapte pana la 4. 5 dimineața mia plăcut mult filmul

    RăspundețiȘtergere
  9. Stie cineva cand incepe sezonului urmator!? Mi.a luat 7 zile sa pot sa il vad. Este superb!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ceva nou despre al doilea sezon?Un semn ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Suntem imediat in luna iulie stie cineva ceva de sezonul 2?
    A inceput?? Astept raspuns!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fiind cuprinsa într o gripa apa descoperit acest serial si nemaicunoscund alte seriale pentru ca am vazut foarte foarte multe am zis sa intru in primul episod,efectiv niciun serial nu ma atras așa de mult în cat sa văd cate vreo 8-10 episoade pe zi si să-l termin in 5 zile,nici nu am cuvinte sa descriu in continuare..am trait emotiile odata cu persoanjele si nu am mai plans asa de sincer parca eram si eu in film...nu cred să se mai difuzeze si sez 2,cel putin nu la noi in tara din pacate

    RăspundețiȘtergere
  13. Zhao Li Ying e actrița mea preferată din China. În prezent urmăresc Story of Ming Lan cu ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu Story of Ming lan, dar mi s-a parut doar frumusel...nimic deosebit.

      Ștergere
  14. stiti ceva despre sezonul 2 se mai produce?

    RăspundețiȘtergere
  15. Când apare sezonul 2 din Princess agents, dacă știe cineva va rog să-mi spuneți. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Știe cineva dacă a apărut sezonul 2

    RăspundețiȘtergere
  17. Stie cineva daca a apărut sezonul 2

    RăspundețiȘtergere
  18. Nici până azi nu se știe nimic de sezonul 2,dar am citit cartea și continuarea este magnifică,exact cum am urmărit serialul fără să fac pauză,așa am citit și cartea,sau mai bine spus 80 de capitole online despre legenda lui Chu Qiao,asa ca o paranteză Yuwen și Xinger sunt împreună

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea este tradusa in lb romana? M-ar interesa si pe mine.

      Ștergere
  19. Eu am scris pe google Legenda lui Chu Qiao sezonul 2 și mi-a dat mai multe rezultate,am dat pe linkul wattpad și acolo am dat să citesc,era în engleză și am dat pe traducere în limba romana

    RăspundețiȘtergere