miercuri, 29 noiembrie 2017

Directorul școlii mele este un șobolan-vampir! - Pamela Butchart

An aparitie: 2017
Autor: Pamela Butchart
Categoria: Literatura Universala
Editie: Cartonata
Editura: CORINT
Nr. pagini: 283

 Sinopsis: Izzy si prietenii ei au un adevarat SOC in clipa in care il intalnesc pe noul director al scolii lor. Acesta este brunet, poarta o pelerina si are niste buze ciudate, ca doua rame. Odata l-au auzit sasaind in cancelarie, asemenea unui sarpe, iar lumina soarelui ii coloreaza pielea in rosu aprins!

Impresiile mele: Fenomenală carte, ce să mai?! Ador această carte, cea mai frumoasă poveste: vampiri și șoareci, director înalt și ciudat, frate, dacă ar fi desen animat m-aș uita zilnic, n-aș rata nici un episod. La început, credeam și eu că directorul Graves (ce nume) este un vampir. Felicit autoarea acestei cărți, dragă Pamela Butchart, aveți o imagininație minunată, iar eu fiind copil, iubesc acest lucru la autori, faptul că au o imaginație ca a unui copil. Nebunatici acei copii, brioșe cu usturoi, cum le-au trecut asta prin minte? Cea mai comică era Maisie și leșinurile ei necontrolate. Zach era un măscărici care habar nu avea să mintă sau să pună o întrebare logică. Nu mă așteptam la aceasta. Când am ajuns la capitolul despre Șarpele Mary, credeam că va rămâne cu domnul Graves, dar nu totul se întâmplă cum dorim. Abia aștept să citesc alte cărți scrise de această minunată autoare cu o imaginație magnifică. Această carte este fantastică. Există și o morală:  Nu judeca o carte după copertă- cartea fiind domnul Graves, iar coperta aspectul acestuia. Citiți aceasta carte, este amuzantă și fenomenală, nu contează vârsta. Adulți, simțiți-vă și voi din nou copii și amintiți-vă trăsnăile pe care le făceați în gimnaziu.

Impresiile despre această carte aparțin micii mele prietene, Mădălina Iacob, 14ani.

         Mulțumesc  EDITURII  CORINT  pentru  exemplarul trimis spre recenzie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu