marți, 20 iunie 2017

Concurs - Fii tu cel care câștigă!

   
  Pentru că a început vacanța și aveți mai mult timp liber, vă invit la un nou concurs.

Ca să participați la concurs, trebuie să răspundeți printr-un comentariu pe blog la o întrebare simplă: Cu ce carte asociați voi vara?

Premiul concursului?  2 Pachete de carti:


Pachetul I -2 carti  de la editura Nemira-   Dr. Bloodmoney - Philip K. Dick si Femeia inventată - Camille Laurens

 

Pachetul II  -2 carti de la editura Corint: Martha Bibescu si vocile Europei - Alina Pavelescu  Si  El Narco. Cartelurile de droguri din Mexic - Ioan Grillo

                                                                           
Va rog sa precizati in comentariu si ce pachet cu carti va doriti.

Durata concursului: 20 iunie - 18 iulie 2017.
Câștigătorii vor fi desemnati prin tragere la sorți.
Multă baftă tuturor!


19 comentarii:

  1. Eu asociez vara cu ultima carte citita: "Cascada soaptelor".

    Mi-aș dori să câștig pachetul 1. :)

    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu asociez vara cu cartea Love & gelato.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina Bălășoiu20 iunie 2017, 09:15

    Eu asociez vara cu cartea "ultima scrisoare de dragoste" de Jojo Moyes. As dori să câștig pachetul nr. 2

    RăspundețiȘtergere
  4. eu asociez primavara cu A doua vara a pantalonilor calatori
    mi-ar placea pachetul nr 1

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu asociez vara cu "Love & Gelato" ❤
    Mi-as dori pachetul numărul 1.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu asociez vara cu Fluturi de Irina Binder
    Mi-as dori să castig pachetul numarul 1

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot ce nu ți-am spus de Celeste Ng
    pachetul 1

    RăspundețiȘtergere
  8. Asociez vara cu cartea Irinei Binder- Fluturi. Mi-as dori pachetul nr 2!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aleg "Până ne vom revedea..." de Renee Collins, deoarece acțiunea are loc chiar într-o vară, o vară ce naște povestea unei iubiri adolescentine la malul mării, sub razele de lună plină, la granița a două secole înmiresmate de izul lor specific.

    Particip pentru primul pachet. Mulțumim! 😊

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună dimineața
    Asociez vara cu "Noaptea de sanziene"
    Mi-as dori pachetul I
    O zi frumoasa! ��

    RăspundețiȘtergere
  11. Asociez vara cu „Flower” de Elisabeth Craft și Shea Olsen.
    Mi-ar plăcea să câștig pachetul 1.

    Mulțumim! <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Prietena mea geniala, de Elena Ferrante :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as dori pachetul 1, pentru ca am deja cartea "Martha Bibescu si vocile Europei" - Alina Pavelescu

      Ștergere
  13. Patratanu Elena22 iunie 2017, 12:39

    Pentru ca stau langa mare si asta aleg sa citesc cand stau la bronzat, o sa spun ca asociez vara cu orice carte scrisa de Agatha Christie.M-a atras pachetul 2.
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  14. Asociez vara cu "Ultima scrisoare de dragoste de Jojo M." - e minunata!
    Chiar acum o citesc
    Pachetul 1!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu asociez vara cu Numele Vantului.De abia astept sa o incep.
    Pachetul 1.
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  16. Insula iubirilor nesfarsite de Daina Chaviano pachet 1

    RăspundețiȘtergere
  17. In primul rand,felicitari pentru initiativa. Eu asociez vara cu "Greselile Mirandei"-Jill Mansel, pachetul 1.

    RăspundețiȘtergere
  18. Asociez vara cu ''Lorelei - Ionel Teodoreanu''.
    Pachetul II.
    Mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere