miercuri, 24 mai 2017

Concurs: Ce carte îmi recomandați ?


 Începând de astăzi puteți participa la un nou concurs organizat cu sprijinul Editurii Miron. Câștigătorii concursului vor putea primi una dintre cele două cărți aflate în concurs: Piratul și frumoasa Lady de Virginia Henley și  Logodnica Ducelui de Julia Quinn  

Ce trebuie să faceți pentru a participa la concurs:
1.  Distribuiti (share public) concursul pe facebook
2.  Răspundeți printr-un comentariu la acest articol la întrebarea: Ce carte  îmi recomandați să citesc?



Durata concursului: 24 mai – 15 iunie 2017.
Câștigătorii vor fi desemnați prin tragere la sorți.
Multă baftă tuturor!


Mulțumesc  Editurii  Miron  pentru șansa de a organiza acest concurs, pentru frumoasele volume oferite și pentru tot sprijinul acordat.



18 comentarii:

  1. Eu îți recomand "Ceva minunat" de Judith McNaught. ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!"Ceva minunat" este una din cartile mele preferate.

      Ștergere
  2. Eu iti recomand "Atractie periculoasa" de Judith McNaught. Dar mi-au placut foarte mult si cartile scrise de Jude Deveraux si Julie Garwood.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De Julie Garwood si Jude Deveraux am citit foarte putine carti. Multumesc pentru recomandare!

      Ștergere
  3. Sunt multe carti frumoase la editura Miron. Dintre cartile citite de mine ( putine din pacate) iti recomand seria Travis de Lisa Kleypas. Nu pot doar o carte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mirela! Ieri am terminat de citit seria Travis. Foarte, foarte frumoasa seria!

      Ștergere
  4. Cum Lisa Kleypas e una din autoarele mele preferate, ți-aș recomanda seria The Hathaway! 💜

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uitasem de aceasta serie. Ma bucur ca mi-ai reamintit de ea!

      Ștergere
  5. Buna din nou!Ma bucura faptul ca inca scrii pe blog si recomanzi carti frumoase pentru noi,pentru mine este o supriza placuta sa vad cum e blogul acum.As vrea sa iti recomand si eu o carte care am citit.o recent si care m-a fascinat:Confesiunile lui Max Tivoli - Andrew Sean Greer,sper sa iti amintesti mine citind comentariul acesta,te imbratisez si te admir pentru munca ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Incerc, incerc cu toate fortele mele sa fac asocierea corecta... posibil sa nu reusesc.... cumva Misha? Daca nu am facut asocierea corecta, mii de scuze! Datorita blogului am cunoscut foarte multi oameni fantastici. Multumesc pentru recomandare, am sa caut cartea. Cred ca este prima data cand aud de ea.

      @ P.S sper totusi sa imi dezvalui adevarata ta identitate.

      Ștergere
    2. Hei!Ai facut asocierea corecta!Eu sunt!Ma bucur ca sunt si eu o persoana printre oamenii fantastici de care vorbesti!Sper ca citind cartea sa treci prin aceleasi emotii ca mine si sa iti placa!te pup

      Ștergere
  6. As recomanda PIRATUL ȘI FRUMOASA LADY. ..Din când în când simt nevoia sa citesc și o carte romantica iar cele ale editurii Miron sunt perfecte

    RăspundețiȘtergere
  7. In caz ca n-ai citit-o deja, iti recomand Mandrie si prejudecata de Jane Austen. Este cartea mea preferata. :) Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti recomand Oscar si tanti Roz de Eric Emmanuel Schmitt, cartea mea preferata. E incredibil de faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dama cu camelii de Alexandre Dumas.

    RăspundețiȘtergere
  10. Amintiri despre viitor de Eric von Daniken.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un veac de singuratate de Gabriel Garcia Marquez.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu iti recomand. TATAL CELUILALT COPIL!

    RăspundețiȘtergere