sâmbătă, 21 martie 2020

Un an la Oxford - Julia Whelan

 


An aparitie: 2019

Autor: Julia Whelan

Categoria: Literatura Universala

Editura: RAO

Nr. pagini: 368

 

Cartea este despre Ella, o tânără care urmează să studieze la Oxford. Acolo îl întâlnește pe Jamie Davenport, de care se îndrăgostește. Dar Jamie are un secret… Dezvoltarea relației dintre cei doi este plăcută. La început povestea a fost simplă, dar s-a schimbat fundamental până la sfârșit.
Stilul de scriere este plăcut și fluid. Capitolele individuale nu sunt prea lungi și la începutul fiecărui capitol este un mic citat dintr-o carte scrisă în secolul al XIX-lea. Pentru că Ella studiază literatura din anii 1830 până în 1914, consider că sunt foarte potrivite și autentice.
Întreaga poveste este descrisă din perspectiva Ellei. Ea mi-a fost foarte simpatică de la început, este inteligentă, ambițioasă, fermecătoare și plină de umor. Conflictul cu părinții lui Jamie și trista poveste a fratelui său au fost bine integrate în poveste. Un alt personaj care mi-a plăcut foarte mult a fost Cecilia, mai ales spre final. Din păcate, nu mi-a plăcut deloc finalul. Nu a fost așa cum mi-am imaginat. Aș fi găsit povestea perfectă, dacă Jamie ar fi murit în spital. Momentul unde ar fi trebuit să se încheie, după părerea mea. Din păcate, a continuat câteva pagini și a stricat puțin povestea pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu