vineri, 23 noiembrie 2012

Legile atractiei de Simone Elkeles



  
Titlu: Regulile Atractiei
Titlul seriei: Chimie Perfecta
Autoare: Simone Elkeles
Editura: Leda
An publicare: 2012
Numar pagini: 384

 
          Vara  aceasta am citit  Chimie perfectă  așa că am  așteptat cu  nerăbdare continuarea   Legile atracției de Simone  Elkeles. E foarte greu să nu compari pe cei doi frați și cele două povești de dragoste, mai ales ca exista o similitudine clară între cele două povești. Eu? Am preferat mai mult această carte.Am simțit că m-am conectat mai bine cu Carlos și Kiara decât am făcut-o cu Alex si Brittany.Îmi place modul în care povestea este spusa din perspective  Kirei și a lui Carlos.
   
Acțiunea se petrece la doi ani dupa evenimentele din  Chimie perfectă și  spune povestea lui Carlos Fuentes și Westford Kiara. Dupa ce a locuit cateva luni in Mexic  unde a intrat în probleme, Carlos este  trimis în SUA- Colorado,  la fratele său Alex  . Nu este deloc mulțumit știind că Alex va încerca să-l schimbe și să  îl facă să trăiască corect.
                   În prima zi la liceul local Carlos  o întâlnește pe  Kiara.După numai o săptămână de școală, Carlos este acuzat pe nedrept că posedă droguri   si este  aproape suspendat de la școală. Cu amenințarea scolii de corectie atârnând deasupra capului său,Carlos este obligat să participe la un program  după școală ( pentru tinerii cu risc)  și este de acord - sub constrângere - să se mute cu unul dintre profesorii lui Alex în speranța că se va îndrepta .
                  Kiara nu este tipul de fata care îi place lui Carlos. În loc de cumpărături   preferă să lucreze la mașina ei  Monte Carlo 1973,să facă  drumetii în Munții Colorado și să își  petreacă timpul cu Brandon frate  ei  mai mic și cu  cel mai bun prieten Tucker. 
                  Carlos și Kiara sunt unul din cuplurile mele preferate. Carlos este obraznic, un pic nesimțit și un rebel total. Kiara provine dintr-o  familie perfectă, are note excelente dar se bâlbâie.Pe scurt sunt  complet diferiti.  Elkeles ne demonstrează că expresia "contrariile se atrag" este adevărată.
                 Legile atracției ne poarta intr-o lume  în care  Carlos  încearcă să evite viața de  gașcă.  Povestea în sine este oarecum similară cu prima carte-băiatul  rău se îndrăgostește de o fata buna- dar cred că Elkeles făcut o treabă bună în a crea o situație diferită și personaje cu personalități diferite. Trebuie să spun că este  revigorant să citesc o carte fantasy care nu are un triunghi amoros în ea. Dialogurile dintre personaje sunt  foarte naturale ,vioaie și captivante.
Mi-au plăcut mult și  personajele  secundare. Alex si Brit sunt un element permanent al  poveștii. Ei avut propriile lor probleme pe care în final le-au rezolvat.
   Finalul a fost oarecum  previzibil.Știam ce urma să se întâmple în epilog și totuși  nu am avut nici o idee  despre ce se va întâmpla în capitolele finale.  Elkeles are un mod de  scrie care te face să te  lași vrăjit de poveste. Nu am putut pune această carte jos. 

                                  
 

Cartea a apărut la Editura Leda și o puteți comanda de AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu