luni, 10 aprilie 2023

Soția dorită - Tony Parsons

   


Autor: Tony Parsons

Categoria: Literatura Universala

Editura: RAO

An aparitie: 2022

Nr. pagini: 352


        Cu toții știm acea familie aparent perfectă care pare să aibă totul, dar nimeni nu știe ce se întâmplă în spatele ușilor închise. ”Soția dorită” este un exemplu perfect al faptului că lucrurile nu sunt atât de roz pe cât credem și este nevoie de o singură greșeală, pentru ca totul să se prăbușească.

          O noapte de indiscreție se transformă într-un coșmar pentru Tara, când James, bărbatul căsătorit cu care are o aventură în timpul unei călătorii de afaceri în Hong Kong, amenință că îi va distruge căsnicia și familia, atunci când refuză să intre într-o relație cu el.

         Există câteva teme interesante aici, inclusiv controlul coercitiv, dar ar putea fi mai bine explorate.

        În general, este o poveste decentă, dar nu are credibilitate.

Aspecte negative:

  • Nu mi-a plăcut de Tara. Nu am putut să mă conectez cu ea. Ce mamă și-ar pune în pericol familia? 
  • Multe personaje secundare, ” doar ca să fie acolo”.
  • Mi s-a părut că  greșeala protagonistei  a  fost tratată ca și cum ar fi fost aproape justificată.
  • A doua jumătate a cărții a fost cam exagerată.
  • Complotul este interesant inițial, ca apoi treptat, să devină din ce în ce mai enervant.
  • Investigația poliției, nu foarte riguroasă. Dacă hotelul  unde locuia Caine, era dotat cu camere, cum se face că nu au depistat-o intre cei care au intrat în hotel, în ziua fatidică? Aaa o pelerina verde și o șapcă, au făcut-o invizibilă

Un comentariu:

  1. Ce-mi place cât de atentă ești la detalii :))) Nici mie nu îmi plac thrillerele care exagerează...

    RăspundețiȘtergere