miercuri, 4 ianuarie 2023

Dragoste sub acoperire - Lyssa Kay Adams



Autor: Lyssa Kay Adams

Serie: Bromance

Editura: LEDA

Nr. pagini: 384

An aparitie: 2020

 

”Dragoste sub acoperire” este a doua carte din seria ”Bromance”. În urmă cu ceva timp v-am povestit despre „Clubul de carte secret al domnilor”, care arată realitățile familiei într-un mod distractiv, simplu și fermecător. De data aceasta, autoarea sub acoperirea acestei coperți discrete, a abordat subiectul hărțuirii la locul de muncă.

De asemenea vom cunoaște povestea fondatorului celebrului și amuzantului Club de carte - Braden Mack și Liv (Olivia),sora Theei, pe care am cunoscut-o în partea anterioară. O femeie pasionată de cofetărie și care urăște bărbații.

Ce a scos în evidență acest volum? Mare simț al umorului! M-am distrat minunat cu ea. Mi-a plăcut la propriu. Nu am vrut să se termine. Am absorbit toate bătăliile verbale dintre personaje, privirile romantice și scânteile care au apărut între ei. Din nou, mi-a plăcut felul în care a fost prezentată romantismul. O idee proaspăta, extrem de draguță si deloc exagerată.

În ceea ce privește personajele, am sentimente puțin amestecate. Cumva mi-a fost greu să-mi placă Liv, a fost mai ușor cu Mack. Au fost momente când nu am putut să înțeleg deciziile fetei, felul ei de a acționa, modul de a gândi și uneori chiar comportamentul față de ceilalți.

Personajul meu preferat este rusul, iar problemele lui gastrice sunt super amuzante. Sunt încântată că acest personaj va avea propriul său volum - în partea a patra a seriei 'Bromance' va fi personajul principal.

Cel mai mare plus al întregii intrigi sunt domnii de la clubul de carte. Cum să nu-ți placă bărbații care, citind romance, explorează secretele seducerii femeilor? De altfel, membrii „Clubului de carte” sunt cei care o ajută pe Liv să îl pedepsească pe fostul ei șef .

Mi-a plăcut că autoarea atinge subiecte precum bullying-ul și hărțuirea femeilor la locul de muncă, dar aceste aspecte ar fi putut fi dezvoltate mai mult. Totuși, autoarea ne arată că există forță într-un grup și că nu merită să ascunzi astfel de probleme sub covor. Și cel mai important - nimeni nu poate scăpa nepedepsit.

Recomand și aștept cu nerăbdare următoarea întâlnire a membrilor clubului de carte secret.

Aspecte pozitive:

  • Membrii Clubului de carte merg să cumpere cărți într-o librărie fizică. Ceea ce nu este ușor, pentru că există credința că literatura romantică este pentru femei și un „bărbat adevărat” ar trebui mai degrabă să nu se apropie de astfel de cărți.
  • Cocoșul Randy care uraște bărbații.

 Aspecte negative:

  • reacția Oliviei la secretul lui Branden,după părerea mea, a fost puțin cam exagerată, mai ales având în vedere în ce stadiu era relația lor în acel moment și cât a durat.
  •  mă așteptam la mai multe scene care descriu gătitul, coacerea, pregătirea dulciurilor, deoarece protagonista este de profesie cofetar
  •  la un moment dat a devenit prea dulce, iar răzbunarea s-a stins pe fundal.
  • limbaj vulgar. 

Un comentariu:

  1. Hmmm, pare a fi o intrigă interesantă :)) Am și eu cele două volume, dar nu m-am apucat - încă - de ele.

    RăspundețiȘtergere