marți, 18 august 2020

Viața secreta a scriitorilor - Guillaume Musso

 


 An aparitie: 2020

Autor: Guillaume Musso

Categoria: Literatura Universala

Colectie: Fiction Connection

Editura: TREI

Nr. pagini: 256

 

Cartea nu m-a fermecat la prima vedere, chiar mi s-a părut plictisitoare. Am fost surprinsă de recenziile în care cititorii au spus că e un roman bun. Cum îmi plac cărțile acestui autor, am citit mai departe și bine a fost. S-a dovedit că povestea devine din ce în ce mai interesantă. După un timp mi-a fost greu să mă desprind de ea.

    Este o carte în care secretele sunt dezvăluite încet și provoacă o adevărată surpriză. Secretele sunt o parte a poveștii, cealaltă parte sunt protagoniștii, oamenii care se confruntă cu ei înșiși. Cititorii stau între ei, asistând la o poveste guvernată de suspans și înșelătorie, pentru că chiar și cei nevinovați au ceva pe conștiința lor. Intriga a fost perfect construită într-un format de sertar, fiecare compartiment ascunde adevăruri confuze care cer să fie descoperite.
                 Acțiunea cărții începe foarte calm, chiar inocent – cu un aparat foto. Pe măsură ce citim, acțiunea se complică, apar tot mai multe puzzle-uri, iar faptele încep să se conecteze. Până la urmă, când toate puzzle-urile au început să se potrivească, m-am întrebat dacă nu cumva am ratat ceva ...
Linia dintre ficțiune și realitate se estompează cu fiecare capitol, în timp ce finalul este o adevărată surpriză. Până la ultimele pagini, scriitorul menține tensiunea și nu renunță la jocul de-a șoarecele și pisica.
             Pe scurt: ”Viața secretă a scriitorilor” este un roman perfect pentru o după-amiaza caldă de vară.

Un comentariu:

  1. Nu am citit prea multe cărți de Musso, cred că 2. Au fost lecturi OK, dar vag îmi amintesc de ele.

    RăspundețiȘtergere