vineri, 14 februarie 2020

 



An aparitie: 2019

Autor: Colleen Hoover

Categoria: Literatura Universala

Colectie: EpicLove

Editura: EPICA

Nr. pagini: 336

  

 Povestea începe cu Lowen, o scriitoare care este chemată de agentul ei pentru o nouă slujbă. Pentru o sumă mare de bani, Lowen trebuie să intre în mintea și casa lui Verity, pentru a scrie cele 3 cărți pe care Verity nu a reușit să le mai scrie. Dar totul se complică atunci când intră în acea casă (mai degrabă conac) plină de tragedii și descoperă o carte nepublicată a autoarei, o autobiografie care scoate la lumină multe adevăruri.
Colleen Hoover alternează povestea cu punctul de vedere al lui Lowen și al Verity, prin notele sale. Recunosc că am avut o preferință pentru notele lui Verity, le-am găsit fascinante, în ciuda tonului general. De la primul capitol am fost captivată de Verity, și mi-am dorit să știu cum a ajuns personajul așa cum este.
                  Lowen este o tânără drăguță. Nu vrea să intre în intimitatea lui Verity,a familiei sale, dar nu poate să se oprească, până nu află ce s-a întâmplat...
În ceea ce privește personajele, nu am simțit cu adevărat empatie pentru ei și nici vreun atașament real, indiferent că a fost vorba de Jeremy sau Lowen. Jeremy apare ca un tată iubitor, își iubea mult fiicele și face tot ce poate acum atât pentru fiul său,cât și pentru soția sa. Paradoxal, am fost mai atrasă de psihologia personajului Verity și de ceea ce aflăm despre ea prin notele ei. Sunt deranjante și captivante.
                  Cartea este super scurtă și cred că îi lipsește cu adevărat dezvoltarea. Personajele nu sunt suficient de bine lucrate, nu au o profunzime reală, iar relația dintre Lowen și Jeremy este cu greu atinsă ... Autoarea, care scrie despre romantism și ne-a obișnuit cu povești frumoase, tratează în grabă poveste dintre Lowen și Jeremy. Sunt de acord, nu este tema principală a cărții, dar ar fi putut face altceva decât să pună accent pe scenele sexuale dintre cei doi. Collen Hoover a încercat de această dată pe un nou gen, și ne prezintă această carte ca un thriller psihologic. După ce am văzut pe scurt feedback-ul excelent despre această carte, m-am așteptat la ceva mai mult. Complotul său mi-a amintit de alte povești, alte thrillere deja citite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu